Per inserire un commento devi essere registrato

COMUNI RICICLONI 2013

CUCCARO VETERE premiato come Comune Riciclone

• CZ2BHeWYPb

10-05-2016 20:33 - #1
    bagus juga blog ni. boleh kita sama2 semaikan juwa budaya memfitnah pulak lepas ni. sebelum ni, lompat2 parti, hentam sesama kaum. biar generasi kita hancur. teruskan memfitnah. terknuas... oh yeah... biar kita sesama kaum bergaduh.. macam sejarah kaum negara lain terutama bangsa arab bergaduh sesama sendiri. kita teruskan. jangan fikirkan moral generasi akan datang. teruskan memfitnah.. contohi blog ini berjaya dengan berkesan memfitnah.